سوپراسپرت‌های رؤیایی لامبورگینی + عکس
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

سوپراسپرت‌های رؤیایی لامبورگینی + عکس



سوپراسپرت‌های رؤیایی لامبورگینی + عکس

لامبورگینی با دو نمونه فوق‌العاده و خبرهای خوش برای دوستداران این نام تجاری در نمایشگاه فرانکفورت شرکت کرده است. سستو المنتوی ۲٫۷میلیون دلاری و سبک‌ترین گالاردوی ساخت این شرکت به زودی تولید خواهند شد.

لامبورگینی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که تا سوم مهرماه ادامه خواهد داشت، با دو نمونه زیبا، سبک و قدرتمند گالاردو Super Trofeo Stradale LP 570-4 و سستو المنتو شرکت کرده است. نمونه ابتدایی که تازه‌ترین طراحی گالاردو است، برای اولین‌بار رونمایی می‌شود و سستو المنتو که سال گذشته به شکل یک نمونه مفهومی در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش درآمد، تا دو سال دیگر و به تعداد بسیار محدود وارد خط تولید خواهد شد.

طراحی گالاردو Super Trofeo Stradale LP 570-4 از نمونه LP 570-4 اقتباس شده و تنها ۱۳۴۰ کیلوگرم وزن دارد. این خودرو ۷۰ کیلوگرم از سبک‌ترین نمونه گالاردو سبک‌تر است و با نسبت قدرت به وزن ۲٫۳۵ کیلوگرم به ازای هر اسب‌بخار یک نمونه استثنایی به‌شمار می‌رود. رنگ این خودرو «قرمز مریخ» انتخاب شده که رنگ آشنای ایتالیایی‌های دوست‌دار مسابقات اتومبیل‌رانی است.

موتور ۱۰ سیلندر و قدرتمند این خودرو می‌تواند ۵۷۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند و گشتاور نیرو در دور موتور ۶۵۰۰ برابر ۵۴۰ نیوتن‌متر خواهد بود. صفر تا ۱۰۰ این خودرو به ۳٫۴ ثانیه زمان نیاز دارد و ۱۰٫۴ ثانیه پس از آن سرعت خودرو به ۲۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید. حداکثر سرعت این خودرو که تنها ۱۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد، ۳۲۰ کیلومتربرساعت اعلام شده است.

این خودرو از جعبه‌دنده اتوماتیک ۶ سرعته پیشرفته بهره می‌برد. رانندگان می‌توانند برای استفاده از حداکثر بهره‌وری و قدرت در شروع مسابقات اتومبیلرانی از حالت Thrust Mode استفاده کنند که با دور موتوری حدود ۵۰۰۰ دوردردقیقه، بهترین شتاب اولیه را برای خودرو فراهم خواهد کرد.

در کنار این خودرو، سوپراسپرت دیگری از لامورگینی رونمایی شده که زیر ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن دارد. به گفته استفان وینکلمن، مدیر این شرکت، نمونه مفهومی سستو المنتنو که سال گذشته یکی از بهترین‌های نمایشگاه پاریس بود، اوایل سال ۲۰۱۳ به تولید خواهد رسید و تنها ۲۰ دستگاه از این خودروی بی‌نظیر تولید خواهد شد.

بدنه و شاسی این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و به همین دلیل لامبورگینی سستو المنتو یا عنصر ششم نام گرفته است.

سبکی چشمگیر این سوپراسپرت باعث می‌شود صفر تا صد آن به زمانی حدود ۲٫۵ ثانیه نیاز داشته باشد. موتور ۱۰ سیلندر سستو المنتو با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار می‌تواند سرعت نهایی آنرا به ۳۰۰ کیلومتربرساعت برساند. پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی این خودرو بیش از ۲٫۷میلیون دلار باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:,